Ahhhhhhhhh!!!!!!!!!

Ahhhhh!!! Jag har bokat biljetter till New Moon!! :D

När New Moon biljetterna släpptes idag så kraschade hela sf bios hemsida men jag och Joella lyckades komma runt det. Så nu har vi fem biljetter till oss och några vänner till en visning på måndagen efter premiären. Då slipper man skrikande Edward-fans som lär ha bokat till fredagspremiären. :)

Det ska bli en dag fylld av Twilight, fika och New Moon!!! Jag längtar :D

Dessutom ska jag och Lollo till Skottland dagen efter så det lär bli en riktigt bra vecka!

Upplagd den 4/11-09

Kommentarer
Postat av: Joella

det var himla nice! det får bli en riktig twilight dag den 23 nov. så himla bra långhelg blir det. födelsedag på tors, middag på fredag, lördag+söndag fira med släkt och sen new moon på måndag! WOHO

2009-11-04 @ 21:50:43
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0