Hjälp...

Det är inte långt kvar...
Det är så mycket viktigt som ska ske så snart...
Födelsedagen (18), balen, studenten, Japan, högskolan....

Idag hade vi utprovning av studentmössor och det var roligt samtidigt som det gav ångest och tankar om hur snabbt allting går. Snart kommer man springa ut skrikandes till en bra låt med en vit studentmössa på huvudet tillsamans med alla ens vänner. Det var ju inte alltför längesedan man började gymnasiet, allt var så nytt för en men nu är det bara ca 7 månader eller så kvar. Hjälp!

Efter detta kanske det blir ett år eller så i Japan som student, au pair eller bara arbetande. Sedan lär det väll bli högskolan, film eller reklam inriktning antar jag. Då blir man yngst på skolan återigen.

Jag ska tänka på framtiden, men jag ska inte låtta mig bli för stressad och ångestfylld av den. Jag ska ha så sjukt roligt nu under dessa 7 månader tillsamans med alla mina kära vänner! Jag älskar er <3

"The time when the cherry blossoms bloom, everything seems to be shining
And everyone is being swayed by beginnings and endings
Our cherry blossoms started to flutter beautifully
Let's greatly begin our flight"
 
An Cafe's låt Cherry Saku Yuukis första vers översatt till engelska. Den handlar om studenten. Jag kommer nog dö av tårar den dagen...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hade med sjukt roligt! Kommer helt klart fler fester!!!

2009-11-16 @ 22:13:28
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lisette

Oj Sandra har du skaffat blogg! Vad kul! Märkte inte det först på kommentaren utan svarade på min egna blog istället hihi. Om du fyller 18 snart gör jag med det, vad nice! ´Miss you

2009-11-17 @ 10:20:09
URL: http://Lisetteha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0