Att sova eller inte sova

Jadu... Nu sitter jag här, trött men samtidigt inte på humör för att sova. Jag har tvättat bort allt smink och borstat tänderna. Hade inga linser i idag för att jag känner mig aningen krasslig och man då inte ska ha linser på sig. Så, jag är redo för sängen, bara att dra av sig kläderna.

Men internet har varit enormt segt idag och därför håller datorn fortfarande på med en nerladdning som jag startade långt tidigare idag. Ska jag skita i den och därmed behöva börja om med den pånytt imorgon, ska jag stanna uppe och vänta på den eller ska jag sova med datorn på? Vilket jag faktiskt gjort ett antal ggr. det senaste och det är inget att rekommendera då iallafall jag får svårt att sova med den snygga skärmsläkaren på, som mitt i natten kan ses som ganska irriterande.

Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan, stannade till matten trots att jag fick vänta i cirkus två timmar, känner mig stolt. (y) Kom sedan hem efter en ganska glad och skön promenad i solen för att tanka in en intervju på datorn och sedan se på en film som jag laddade ner för ett par dagar sedan. Den var ganska underlig... Återigen en japansk film som hette "Last quarter of the moon". Kände inte riktigt att jag gillade den trots att vissa delar var helt ok.

Just nu håller datorn som sagt på att ladda ner, ett koreanskt drama som heter "Will it snow for christmas?". Ska bli intressant att se då jag väldigt sällan ser asiatiskt som inte är japanskt.

Men, men... Detta kanske blev ett ganska onödigt inlägg men behöver döda lite tid i väntan på nedladdningen, nu är det bara 32 minuter kvar. Kommer nog hålla mig uppe ändå.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0