Grattis kungen

Grattis Elvis! Grattis på födelsedagen!

Om du fortfarande levt hade du varit 75 år iår. Grattis till dig. :)
Jag såg precis slutet på ett program på tv8. Tror att det var en av hans konserter från 1970 i Las Vegas eller någonting sådant och han var fantastisk, verkligen. Han var kungen av rock and roll! <3
Skrattade dock lite åt hur många fangirls han kysste i publiken, haha. Men, jag måste erkänna att jag faktiskt inte skulle ha någonting emot att bli kysst av Elvis så, jag kanske inte ska säga någonting. Haha ^^

Grattis åter igen! :)

Uppladdad 2010-01-08

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: nörd, jag menar såklart varför ingen dansar till Glee i sverige. :P I don't care about Michael Jackson. ;)



ELVISSSSSSSSSSSSSSS <3

2010-01-09 @ 12:45:24
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0